POPÜLER KÜLTÜR

Coca-Cola’dan pembe destek

Coca-Cola, “Meme Kanseri Bilinçlendirme ve Farkındalık Ayı” için özel bir adım attı.
beverage drink

Dünya Sağlık Örgütü tarafından 2004 yılından bu yana “Meme Kanseri Bilinçlendirme ve Farkındalık Ayı” olarak kabul edilen Ekim ayında birçok marka kolları sıvıyor. Hazırladıkları sınırlı sayıdaki ürünler ve bağışlar ile sosyal sorumluluk görevlerini yerine getiren markalar arasında elbette Coca-Cola da yer alıyor. Amerika kökenli, dünyanın en büyük şirketlerinden bir olan Coca-Cola, İngiliz süpermarket Asda'nın “Tickled Pink” kampanyasının bir parçası olarak Diet Coke kutularının pastel pembeye boyuyor. 250ml'lik teneke kutular elbette alışık olduğumuz diyet kola ile aynı tada sahip ancak Asda mağazalarındaki tüm Coca-Cola kutuları Ekim ayına özel olarak pembe renkleriyle satışa sunulacak. Coca-Cola, bu özel sürümden elde ettiği gelirin %10’unu Tickled Pink kampayasına destek olmak amacıyla kullanacak.

Tags

Tavsiye edilen içerikler