The Outnet x Victoria Beckham
Victoria Beckham moda dünyasında yarattığı güçlü duruşu attığı her adımla sağlamlaştırıyor. 2008 yılında kendi adını taşıyan markasıyla moda dünyasına giriş yapan Bechkam daha sonra Reebok, Target ve Estée Lauder gibi şirketlerle işbirliği yapmıştı. Yaptığı bu ortaklıklar, Beckham'ın tarzını ve imajını takip edenler için daha erişilebilir ve uygun fırsatlar sunmuştu. Beckham’ın erişilebilirlik ve sürdürülebilirlik konularında üstlendiği bu öncü rol, alışverişte daha erişebilir bir ölçekte hizmet vermeye devam etmek için The Outnet ile özel bir koleksiyon üzerinde gerçekleştirdiği işbirliği ile devam ediyor. Bechkam, koleksiyonun hazırlık sürecinde kendi tarzından esinlenen daha özgün, benzersiz tasarımlar sunmak için imza silüetlerini içeren arşivini de açtı.
Victoria Beckham'ın 24 parçadan oluşan serisi sonbahar trikoları, zarif, forma oturan elbiseler, zamansız gömlekler, klasik kesim pantolonlar ve dış giyim parçalarından oluşuyor. Koleksiyona tütün kahverengisi, lacivert ve askeri yeşilin baskın tonlarını yumuşatan limon sarısı ve kobalt mavisi, pembe, hardal sarısını içeren rafine renk paleti hakim. Ekose desen buklet tüvit trençkot, güçlü kobalt mavisi örgüler öne çıkan tasarımlardan. Sonbahar ve kış gardroplarını yenilemek isteyenler için ofis ve günlük şıklığının karışımını sunan koleksiyonda ipeksi sarı elbiseyi diz üstü çizmelerle ve balıkçı yaka kazakla kombinleyerek ya da tayt ve tshirt üstüne tüvit ceketinizi giyerek zahmetsiz şekilde şık görünüm yaratabilirsiniz. Fiyatlar ise 315 ila 1.110 dolar arasında değişiyor.
Koleksiyonun en önemli detayı, Beckham'ın önceki tasarımlarındaki kumaşları yeni giysiler yaratmak için yeniden kullanması. Beckham bunu `Bu işbirliği, fazla kumaşı yeni ve heyecan verici bir şekilde yeniden değerlendirmemiz için harika bir fırsattı. Her zaman koleksiyonlarımızda daha sorumlu olabileceğimiz ve kendimize yaratıcı bir şekilde meydan okuyabileceğimiz yollar arıyoruz. Bir marka olarak bu koleksiyon gerçekten heyecan verici olan her ikisini de yapmamızı sağladı, bu adım geleceği düşünen bir yaklaşım." diye belirterek günümüzde tüm sektörler gibi moda dünyasının da radarında olan sürdürülebilirliğe dikkat çekti.