MODA

Ortak fayda: Too Personal A Wish

Moda sektöründe sürdürülebilir, sorumlu ve etik üretim için  ileri dönüşüm anlayışından yola çıkan  Too Personal, ilk ileri dönüşüm koleksiyonunu satışa çıkarıyor. 

clothing apparel person human hat plant sun hat flower blossom

Too Personal, derinlerinde dünyayı kurtarma düşüncesi yatan bir fikirden yola çıkıyor; kaynaklarımızın hoyratça kullanıldığı ve giyim markalarının hızlı modanın büyük bir parçası haline dönüştüğü, tüketim üzerine kurulu günümüz dünyasına yeni bir seçenek sunuyor ve ileri dönüşüm yolunda önemli bir kapı aralıyor. Tüketimin tamamlandığı düşünülen sürecin ardından atık olarak kabul edilen ürünün, yeniden işlevsel hale getirilmesi sayesinde “ileri dönüşüm” ismini alan ve ürüne yeniden değer kazandıran üretim modeli, Too Personal markasının kuruluş amacı oluyor ve bu fikri benimseyen, zararın bir parçası olmaktan kaçınan bir kitleye hitap ediyor.

Zararları görmezden gelinerek klasikleşen “al-kullan-at” modeline katkıda bulunmayı reddeden Too Personal, ileri dönüşüm modeli sayesinde döngüsel ekonominin gelişimine katkıda bulunuyor. Hali hazırda tüketim döngüsüne girmiş olan materyalleri her seferinde tekrar kullanarak, öncekinden farklı bir amaca hizmet eden ürünler elde etmesinin yanında, üretimde oluşan maliyeti el emeğine odaklı hale getiriyor. Doğal kaynakların kullanımını azaltarak korunmasına destek olan Too Personal, daha önce ürünlerini satın alan müşterilerine yine kendi çatısı altında, bu defa geri dönüştürme olanağı sağlıyor, ambalaj ve etiketlerinde de atık üretimine neden olmadan yaşam döngüsünde gözetilen faydanın sürdürülebilir ve kalıcı olmasını sağlıyor.

Too Personal’ı özel kılan bir diğer özelliği ise, üretimde kadın emeğinin özellikle ön planda tutulması oluyor. Markanın ileri dönüşümlü tüm giysileri kadınlar tarafından tasarlanıyor, dikiliyor ve işleniyor. Too Personal, kadın istihdamına fayda sağlarken, en büyük gücünü marka bünyesinde çalışan kadınlardan alıyor. İleri dönüşüm sayesinde çevreye sağlanan katkının yanındaki en değerli amaç, kadın komünitesinin büyümesi ve bu fikrin benimsenmesi olarak şekilleniyor. Too Personal, markaya ve ileri dönüşüme katkı sağlayabileceğini düşünen tüm kadınlarla çalışmaktan mutluluk duyacağını bir çağrı niteliğinde dile getiriyor.

1 / 4

Tavsiye edilen içerikler