Kadınlar Günü’ne özel mor bağcıklar
Spor giyim sektörünün öncü markalarından Puma, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’ne özel olarak bir proje başlattı. Her fırsatta kadınlara olan desteğini gösteren hamleler yapan marka, bu kez mor bağcıklarla karşımızda. Yapılan açıklamaya göre Puma, gelirinin tamamı kadınlar sporda güçlenmesine destek veren bir kurum olan Women Win’e bağışlanmak üzere ürettiği mor bağcıkları satışa sunuyor. Satın alınan bağcıkların her biri, yaklaşık 1.11 dolar bağış anlamına geliyor. Dahası Puma proje kapsamında, bir sosyal medya kampanyası da başlattı. #PUMAWomen hashtag'i ile mor bağcıkları ifade eden her Instagram gönderisi 1 Euro bağış daha demek oluyor. Tüm bunların dışında Women Win’e ekstra olarak yaklaşık 110.600 dolar daha bağışta bulunacak.