Dior’un “Saddle Bag” fenomeni
Christian Dior’un kreatif direktörlük koltuğuna geçtiğinden beri markanın “New Look” kodlarını günümüze yorumlayarak modernleştiren Maria Grazia Chuiri, yeni bir fenomenle karşımıza çıkıyor. Markanın değerlerini korumak için her koleksiyonunda arşivlerden ilham alan tasarımcı, bu sefer çokta eskilere gitmiyor ve markanın bir zamanlar fenomen olan “Saddle Bag”ini yeniden yorumluyor.
90’ların sonu 2000’lerin başında popüler olan çanta, o dönemin it-girl’lerinden Paris Hilton’un ve bir dizi karakteri de olsa gardırobuyla bir ikona dönüşen Carrie Bradshaw’un gözdesiydi. Şubat ayında 2018-19 Sonbahar-Kış koleksiyonunda yeni haliyle tanıtılan “Saddle Bag”, monokrom desen, patchwork kumaş ve düz deri seçeneklerinden oluşuyor. Geçtiğimiz gün Dior, ünlü influencer’larla birlikte Instagram üzerinde büyük bir kampanyayla bu ikonik çantanın gelişini kutladı. Aynı anda tüm influencer’ın “Saddle Bag”i paylaşmasıyla, Instagram akışı adeta istilaya uğradı. Kimileri tarafından aşırı bulunan bu PR kampanyasının çanta için büyük bir başarı getireceği kesin.