Balenciaga ile oyun zamanı
Dijitalleşmenin hızla arttığı bu dönem yeni gelişmelerle karşımıza çıkıyor. Moda dünyasının da içine girdiği bu değişim, markaların dijital platformlardaki yerini belirliyor. Cesareti kendine ilke edinen Balenciaga ise hazırladığı yeni kampanyasıyla farklı bir perspektif sunuyor. 2020-21 Sonbahar-Kış koleksiyonu için hazırlanan reklam kampanyası Afterworld: The Age of Tomorrow, bir video oyun ile denenmemişi ortaya koyuyor.
Alışkın olmadığımız bir sunum ile gösterime giren koleksiyon, aynı zamanda dijitalleşmenin önümüzdeki yıllarda nasıl bir boyut alacağının ipuçlarını veriyor. Video oyuna girdiğimizde karşımıza çıkan modellerin üzerindeki kıyafetler, yanda bulunan bilgi kutusu ile bilgilendirme sağlıyor. Moda tasarımcısı Demna Gvasalia ise dijitalleşmeye bakışını, "Moda filmi fikrinden nefret ediyorum. Bunu çok eski buluyorum. Moda şovlarının söz konusu olamayacağını bildiğimiz için Nisan ayında bunun üzerinde çalışmaya başladık." sözleriyle ifade ediyor. Koyu renklerin ağırlıklı olduğu koleksiyonu sanal ortamda deneyimlemek için buraya tıklayabilirsiniz.