LIFESTYLE

Uno'ya minimalist dokunuş

Arkadaş ortamının vazgeçilmezi UNO yeni bir iş birliğine imza attı.
text label

Geçtiğimiz aylarda Brezilyalı grafik tasarımcısı Warleson Oliveira minimalist Uno tasarımını internette yayınladıktan sonra kısa bir sürede viral olmuştu. Birçok kişi bu tasarımı gördükten sonra satışa çıkıp çıkmayacağını merak etmiş hatta ön sipariş bile vermeye çalışmıştı.

98d5bc90273937.5e135e94b481b.jpg
ce917990273937.5e135e94b6450.png

Dünyanın en büyük oyuncak şirketlerinden biri olan Mattel’in dikkatini çeken bu tasarımlar düzenlenen imza kampanyası üzerine üretime geçti ve sonunda satışa çıkacak. Haberi ilk olarak Mathel resmi Twitter hesabından “First look at #UNOMinimalista from #TFNY.” açıklamasıyla duyurdu. Uno daha önce de görme engellilerin oynayabileceği bir versiyonunu kullanıcılarına sunmuştu. Markanın tüketicilerinin isteklerine cevap vermesi ve interaktif bir şekilde gelişen bu tasarımı hayata geçirmesi kullanıcılar tarafından olumlu bir geri dönüş aldı. UNO’nun minimalist versiyonunun yazın satışa sunulacağı bekleniyor.

Warleson Oliveira'ın eserlerini incelemerk için tıklayın.

Tags

Tavsiye edilen içerikler