LIFESTYLE

#TBT90s Versace evde

İtalyan moda evinin 90'lara damgasını vuran Home koleksiyonu kampanya çekimleri bugün bizlere ilham kaynağı oluyor.
person human

Hikayesi olan markalar her zaman daha dikkat çekici olmuştur. Versace de hiç şüphesiz bu markalar arasında. Gianni Versace’nin başlattığı bu hikâye Donatella ile başarılı bir şekilde günümüze kadar geldi. Fakat hikâye kadar marka çizgisi ve vizyon da bir o kadar önemli. Versace’de kurulduğu günden bu yana kendine çizdiği çizgide cesur bir şekilde yürüdü. Kumaş seçimlerinden birlikte çalıştıkları modellere kadar hep birbirine tutarlı seçimler yapan markanın herhangi bir kampanya fotoğrafını gördüğümüzde, logosu olmasa dahi aklımızda hemen ismi beliriyor. Bu da ne kadar başarılı ve vizyoner olduklarının bir göstergesi. Doksanlarda yaptığı kampanya çekimleriyle sıradan ev eşyaları bile Versace dokunuşlarıyla bambaşka bir boyuta taşınıyor. Naomi Campbell ve Lara Stone’unda içinde bulunduğu kampanya çekimlerinden kareler.

5e3151ed55ad1865dd4c069dfd338aa1.jpg
495ff33a3ba5644ec02d9e06ec874a51.jpg
91780878_1048256645548522_4737445207051773976_n.jpg
c10bc4d110575263a895eabd0e829fd3.jpg
EUgXN5iWAAEApIn.jpg
EUXnP0PXYAY-v7R.jpg

Fotoğraflar: Richard Avedon ve Bruce Weber

Tags

Tavsiye edilen içerikler