#TBT90s Versace evde
Hikayesi olan markalar her zaman daha dikkat çekici olmuştur. Versace de hiç şüphesiz bu markalar arasında. Gianni Versace’nin başlattığı bu hikâye Donatella ile başarılı bir şekilde günümüze kadar geldi. Fakat hikâye kadar marka çizgisi ve vizyon da bir o kadar önemli. Versace’de kurulduğu günden bu yana kendine çizdiği çizgide cesur bir şekilde yürüdü. Kumaş seçimlerinden birlikte çalıştıkları modellere kadar hep birbirine tutarlı seçimler yapan markanın herhangi bir kampanya fotoğrafını gördüğümüzde, logosu olmasa dahi aklımızda hemen ismi beliriyor. Bu da ne kadar başarılı ve vizyoner olduklarının bir göstergesi. Doksanlarda yaptığı kampanya çekimleriyle sıradan ev eşyaları bile Versace dokunuşlarıyla bambaşka bir boyuta taşınıyor. Naomi Campbell ve Lara Stone’unda içinde bulunduğu kampanya çekimlerinden kareler.
Fotoğraflar: Richard Avedon ve Bruce Weber