Yeni üyeleriyle Givenchy
Dijitalleşen moda haftalarının yansımaları sosyal medyayı da sarmaya başladı. Koleksiyonları öne çıkarmak için başlatılan sosyal medya kampanyaları, hem kitlesel olarak daha kolay erişim sağlıyor hem de daha güçlü bir imaj oluşturuyor.
Geçtiğimiz hafta sonu da sosyal medyada adeta Givenchy rüzgarı esti. Matthew M. Williams, markanın yeni kreatif direktörü seçilir seçilmez ilk koleksiyonuyla moda tutkunlarını büyülemişti. Şimdi ise geçmişin, bugünün ve geleceğin izleriyle oluşturulan koleksiyon; zarif, şık ve güçlü görünümüyle birçok ünlünün hafta sonu paylaşımlarına eşlik ediyor. Yung Billion, Victor Cruz, Lil Durk ve J Balvin başta olmak üzere birçok ünlünün katılım sağladığı sosyal medya kampanyası kısa bir süre içinde büyük bir yankı buldu. Sokak giyiminden ilham alan parçalar, bir kez daha markanın Matthew M. Williams ile iş birliği yapmasının önemini ortaya çıkardı. Paylaşımları ile sosyal medyada ilgi gören ünlülerin fotoğraflarını aşağıda inceleyebilirsiniz.