HOMMES

Daha fazla akışkanlık, öz-farkındalık ve daha az kural: Maison Valentino Essentials

Maison Valentino 'Essentials' koleksiyonuyla çağdaş erkeklerin gardırobuna kattığı minimalist estetiği genişletmeye devam ediyor.

coat person teen boy male shoe speaker people shorts video camera

Valentino Kreatif Direktörü Pierpaolo Piccioli yeni nesil erkek gardırobunu şu kelimelerle tasvir ediyor: "İfade özgürlüğü, kimlik, bireysellik, cinsiyet akışkanlığı, romantizm, bakış açısı değişimi, alt kültürler, zamansız, çabasız ve yüksek dozda zanaatkarlık." Maison Valentino Essentials koleksiyonu da bu tarifin görsel yansıması adeta. Yapay zeka ile geliştirilen moda kampanyası cinsiyeti tanımlayan tüm klişeleri sorgulatırken erkek dünyasına romantizmi, zarafeti ve kişinin bireyselliğini ifade etmeyi dahil ediyor. Kadınlığı ve erkekliği daha bilinçli terimlerle ele alması da cabası.

video camera camera electronics person shoe footwear clothing coat
video camera person man male adult teen boy coat people shoe
motor machine person engine video camera electronics camera
coat person teen boy male shoe speaker people shorts video camera
video camera person man male adult teen boy coat people shoe

Bugün erkekler kendileri olmakta özgürle ve kendi kimliklerini giyim yoluyla ifade ediyorlar. Kendilerini açığa çıkarmakta özgür hissetmelerini sağlayan içsel bir değişime yol açan bir araç moda. İşte tam da bu noktada Valentino'nun çokça önemsediği yeni nesil bakış açısı devreye giriyor. Yeni nesillerin inanılmaz bir gücü ve atılganlığı var ve bunu belirtmelerine dahi gerek yok. Ne giyerlerse, ister erkek ister kadın olsun, beğendiklerini alıyorlar. Yeni nesillerde daha fazla akışkanlık, öz-farkındalık ve daha az kural var. 

Maison Valentino Essentials koleksiyonuyla karşımıza çıkan ünlüler
1 / 11
Maison Valentino Essentials kampanya filmi
Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
Advertisement

Tags

Tavsiye edilen içerikler