Daha fazla akışkanlık, öz-farkındalık ve daha az kural: Maison Valentino Essentials
Maison Valentino 'Essentials' koleksiyonuyla çağdaş erkeklerin gardırobuna kattığı minimalist estetiği genişletmeye devam ediyor.
Valentino Kreatif Direktörü Pierpaolo Piccioli yeni nesil erkek gardırobunu şu kelimelerle tasvir ediyor: "İfade özgürlüğü, kimlik, bireysellik, cinsiyet akışkanlığı, romantizm, bakış açısı değişimi, alt kültürler, zamansız, çabasız ve yüksek dozda zanaatkarlık." Maison Valentino Essentials koleksiyonu da bu tarifin görsel yansıması adeta. Yapay zeka ile geliştirilen moda kampanyası cinsiyeti tanımlayan tüm klişeleri sorgulatırken erkek dünyasına romantizmi, zarafeti ve kişinin bireyselliğini ifade etmeyi dahil ediyor. Kadınlığı ve erkekliği daha bilinçli terimlerle ele alması da cabası.
Bugün erkekler kendileri olmakta özgürle ve kendi kimliklerini giyim yoluyla ifade ediyorlar. Kendilerini açığa çıkarmakta özgür hissetmelerini sağlayan içsel bir değişime yol açan bir araç moda. İşte tam da bu noktada Valentino'nun çokça önemsediği yeni nesil bakış açısı devreye giriyor. Yeni nesillerin inanılmaz bir gücü ve atılganlığı var ve bunu belirtmelerine dahi gerek yok. Ne giyerlerse, ister erkek ister kadın olsun, beğendiklerini alıyorlar. Yeni nesillerde daha fazla akışkanlık, öz-farkındalık ve daha az kural var.