Gucci'den yeni viral kampanya: #tfwGucci
Alessandro Michele kreatif direktörlüğünde daha önce yaratıcı isimlerle sanatçıları #GucciGram ve #24HourAce gibi dijital projelerde Gucci’nin ikonik parçalarını farklı şekillerde ele almak adına bir araya getiren marka yepyeni bir projeye start verdi: #TFWGucci. “That Feel When” ya da “That Feeling When”in kısaltması olarak kullanılan #TFWGucci’de La Marché des Merveilles gibi markanın farklı koleksiyonlarda yer alan saatleri dijital platformlarda farklı şekillerde ele alınıyor.
Gucci’nin arşivinden ya da kendi çalışmalarından yola çıkarak yapılan bu uyarlamada Los Angeles bazlı sanatçı Amanda Charchian, eğlenceli tarzıyla dikkat çeken Olaf Breuning, Koreli fotoğrafçı Less ve Katarlı sanatçılar Christto & Andrew gibi isimler dikkat çekiyor. 23 Mart’ta uluslararası saat ve mücevher fuarı Baselworld’de tanıtılacak olan bu projedeki çalışmalara www.gucci.com/tfwgucci adresinden de göz atabilirsiniz.