Milan'ın dualizmi
Pomellato 1967'de doğuşuna ilham veren şehirden esinlenerek yeni bir yaratıcı yolculuğa çıkıyor.
Pomellato, 1967'de doğuşuna ilham veren şehirden esinlenerek yeni bir yaratıcı yolculuğa çıkıyor. Milano'nun çift kutupluluğuna ve sarsılmaz ruhuna adanmış beşinci yüksek mücevher koleksiyonunu ortaya çıkarıyor. 51 özel parçayı içeren bu koleksiyon, Pomellato'nun vatanına derin köklü bağlılığının bir kanıtıdır.
MİLAN’IN MÜCEVHERLERDE YANSIMASI
Pomellato'nun Yaratıcı Direktörü Vincenzo Castaldo, Milan'ın uyumlu paradoksuyla sonsuz bir ilgi bulur - katı, kentsel özün, bolluğa kaçan yaratıcı bir ruhla bir arada var olması. Bu zıtlık, bu yüksek mücevher koleksiyonuna 'Milan'ın Dualizmi' adını vermek için güç verir. “Öncelikle, şehrin ruhunu, rasyonalist mimariyi, sinüs hatlarıyla gökdelenleri, alışveriş caddelerinin gece atmosferini iletmek istedim,” diye açıklıyor Vincenzo Castaldo. “Sonra da Milan'ın her yaratımda renge odaklanma yeteneğini göstermek istedim, mesela Gio Ponti veya Memphis Grubu'nun çalışmaları gibi.” Koleksiyon, Pomellato'nun benzersiz lensiyle Milan'ı yorumlayan iki tamamlayıcı tema halinde sunuluyor. “Bu iki Milan ruhu, Pomellato'nun iç kimliğiyle rezonans yapar,” diye devam ediyor Vincenzo Castaldo. “Tangibl olanı temel alır - zanaatkâr mücevher ustalarının mükemmel bilgisini, bir yüksek mücevher parçası yaratma sürecindeki adımların tamamında Pomellato'nun ustalığını - ve yaratımda bulunan anlaşılmazı, bir taşın rengi veya bir mücevherin şekli bir duyguyu çağrıştırır.” Pomellato bir kez daha yüksek mücevherin kurallarını yıkarak, bugünün kadını için modern, canlı tasarımlar sunuyor. İkonik Milan stili kodları, değerli taşlarla işlenmiş 19 takı seti ile parlıyor. Akışkan şekiller, kabuşon kesimler ve grafik tırnak ayarları, her taşın doğal güzelliğini sergileyerek giyilebilir ancak zamansız sanat eserleri sunuyor. Bu koleksiyon, "Milan'ın Monokromatik Hazinesi" ve "Milan Renk Prizması" adlı iki bölümden oluşuyor.
MİLAN'IN MONOKROMATİK HAZİNELERİ
Milan'ın sessiz tarafı, zarif tasarım, göze çarpmayan detaylar ve neredeyse monokromatik bir renk kullanımına dayanan bir estetikle karakterize edilir. Bu çok Milanlı estetik, Portaluppi tarafından tasarlanan Planetarium'da olduğu gibi katı hatların klasik detayları sarmasına, aynı tonda heykel yapılmış yıldızlar tarafından aydınlatılmasına dayanır. Bu ruhla Castaldo, 23 yüksek mücevher parçası yarattı, sıradışı renk paleti ve beklenmedik ayrıntılar arasında süspansiyon yaratan.
MİLANESE RENK PRİZMASI
Milan'ın en gösterişli tarafı, genellikle Gio Ponti'nin eserlerinde olduğu gibi eşi benzeri görülmemiş renk kombinasyonlarıyla ifade edilir. Burada, değerli taşlar renk ve ışık oyununda merkez sahneye çıkar. Pembe spineller, elektrik mavisi tanzanitler, yeşil turmalinler. Bu koleksiyonun ikinci kısmında, Pomellato doğanın en canlı ve nadir taşlarını seçerek, saf kromatik sevinci yansıtan parçalar yaratır. Düzensiz, organik kesimler ve beklenmedik kombinasyonlar, Milan tasarımının sanat dolu saygısızlığını yansıtır. Bu koleksiyonla Pomellato, Milan'ın gerçek ruhunu yakalar, şehrin güzelliğini ve dinamizmini en değerli materyallerle ölümsüzleştirir. Bu, Pomellato ile Milan arasındaki kopmaz bağın bir göstergesidir. “Bu iki görünüşte zıt Milan yüzünü birleştirerek - biri somut, diğeri anlaşılmaz, her biri kendi karakterine sahip - bu yüksek mücevher koleksiyonu bize şehrin gerçek, derinlemesine, çok boyutlu bir görünümünü verir,” diye sonlandırıyor Pomellato'nun Yaratıcı Direktörü Vincenzo Castaldo.