Değişen dönem ve şartlar, çıkan yenilikler derken hepimiz teknoloji çağının bir parçası olmuş durumdayız. Akıllı telefon ve özellikle internet kullanmayan insanlara rastlamak neredeyse imkansız halde. Her kesimin ilgi odağı olmasının yanında yeni jenerasyon bu çağın temelini oluşturuyor.
Geçtiğimiz sene Temmuz ayında 90. yılını kutlayan Fendi ise değişen dünyaya adapte olmakta gecikmiyor. “F is For” isimli dijital platformla yeni jenerasyonu etkisi altına almayı hedefleyen Fendi, bunu internet sitesinin yanında telefonda kullanılabilen bir uygulamayla da destekliyor. Markanın merkezi olan Palazzo Della Civilta'da yapılan çekimlerde özgürlüğün dışa vurumu dikkat çekiyor. “Freaks”, “Fulgore”, “Faces”, “Freedom” ve “Fearless” gibi bölümlerden oluşan F is For, moda, sanat, kültür ve müziği bir araya getiriyor.
This is a modal window.