LIFESTYLE

Borusan Oto İstinye Retail Next konseptiyle yenilendi

Retail Next konseptiyle yenilenen Borusan Oto İstinye, Borusan Otomotiv’in ve Borusan Oto’nun 40. yıl kutlamasıyla açıldı.

car vehicle indoors machine wheel plant couch person car show building

Borusan Otomotiv, Türkiye otomotiv sektöründeki 40. yılını, BMW Group’un geleceğin perakende deneyimi olarak tanımladığı Retail Next konseptiyle yenilenen Borusan Oto İstinye’nin açılışıyla kutladı. Seçkin bir davetli topluluğunun katıldığı etkinlik, Borusan Otomotiv’in köklü geçmişini ve geleceğe yönelik vizyonunu bir araya getirirken, özel gecede dijitalleşme ve sürdürülebilirlik kavramlarının otomotiv sektöründeki dönüştürücü etkisinin vurgulanması dikkat çekiyor. 

Retail Next konsepti, otomobillerin tek başına odak noktası olduğu anlayışı geride bırakarak, müşteri ve otomobili sahneyi birlikte paylaşan bir deneyime davet ediyor. Yeniden tasarlanan Borusan Oto İstinye, fiziksel ve dijital dünyaları birleştiren "fijital" bir showroom sunarak müşteri deneyimini yeni bir boyuta taşımakla birlikte, mekan tasarımından personel eğitimine kadar mükemmel bir deneyim yaratmayı hedefliyor.

Etkinlikte konuşan Borusan Otomotiv İcra Kurulu Başkanı Hakan Tiftik, şirketin 40 yıllık başarı hikayesini anlatırken geleceğe yönelik hedeflerini şu cümlelerle açıkladı:

“Retail Next konsepti, sadece showroom tasarımıyla sınırlı değil; müşteri deneyimimizi mükemmelleştirme ve sürdürülebilir lüks anlayışını daha ileriye taşıma hedefimizin bir yansıması.” 

Açılışta ayrıca BMW'nin en ikonik modelleri sergilendi. Sadece 50 adet üretilen BMW 3.0 CSL’in agresif tasarımı ve sınırlı üretim ruhu dikkat çekerken, BMW Vision Neue Klasse, geleceğin mobilite vizyonunu öne çıkarıyor. Öte yandan MINI Recharged x Lakwena gibi sanat ve teknolojiyi buluşturan özel tasarımlar, gecenin estetik ve inovasyon dolu atmosferini güçlendiren detaylar arasında. 

Tavsiye edilen içerikler