Saç bilimi, teknoloji ve tasarım: Dyson
Dyson üç-dört yıl içerisinde yrimi yeni güzellik ürününü piyasaya sürmeyi planlıyor.
"Başkalarının görmezden geldiği sorunları çözmek" mottosuyla tasarım ve mühendisliği birleştiren Dyson, üç-dört yıl içerisinde yirmi yeni güzellik ürününü piyasaya sürmeyi planlıyor. Saç tiplerinin benzersiz olduğunun altını çizen Dyson, saç tipininin doğru olarak belirlendiği takdirde istenen stile ulaşmanın an meselesi olduğunun da altını çiziyor.
Yeni özel renkleriyle de dikkat çeken Dyson, Blush, Pink, Mandarin ve Verdigris olmak üzere üç renkten oluşan Ceramic Pop koleksiyonuyla da dikkat çekerken, Dyson'ın ilk olarak 1980'lerde Japonya'da çıkardığı elektrik süpürgesi G-Force'a göndermede bulunuyor.